EBAY TIP

$_57-2
$_57
$(KGrHqF,!rcFHClCZFMMBR0g)yrq!w~~60_57
$(KGrHqZ,!nYFG2,3hju)BR0g-Oh(U!~~60_57

Source:Homesick

BLIVER SIMPELTHEN nødt til, at viderebringe dette indlæg! MANGLER du en planner? Så har HOMESICK fundet et rigtig fint alternativ på ebay. Den er pæn og så kan der være rigtige meget i den. Efter jeg læste deres indlæg, tidligere i dag, skyndte jeg mig ind på ebay, og bestilte en “medium planner”, så nu venter jeg bare i spændning til den kommer med posten, du kan selv bestille en lige her. Ellers håber jeg at I har haft en rigtig skøn weekend, og at i klare jer igennem det vanvittige vejr!

ENGLISH: If you are on the lookout for the perfect planner, HOMESICK found the perfect one on Ebay. It holds a lot and is pretty at the same time, what’s not to like, right!? You can find the planner here. Hope you all had a good weekend and will survive the insane weather here in Denmark.

F23367CDB8809B990982F7E879CD9F33

Skriv en kommentar