BOLIG ØNSKER

 

Home Decor

Nu hvor jeg er jobsøgende, er jeg også kommet et skridt tættere på at skulle i egen lejlighed med kæresten. Derfor har jeg via. Dubuy, som du kan finde her fundet nogle fine sager, som står højt på min ønskeliste, og kan afslører at den ene af tingene allerede er i min besiddelse😉

Dubuy har et rigtig fint udvalg indenfor bolig og jeg kunne sagtens bruge alle mine fantasipenge på, at indrette en endnu ikke eksisterende lejlighed. Som i kan se, så har de mærker som Menu, Normann Copenhagen, Zuny, Kähler og Stelton. Jeg fandt rigtig mange fine ting som jeg ikke har nævnt her, specielt nogle af Ferm Living’s wallstickers, med en to do liste og eller en kalender – super smart og et sjovt alternativ til billeder på væggen.

Jeg har selv købt termokruset fra stelton, find den her, dog i hvid for at undgå alt for mange fedtfingre, er super glad for det og kan varmt anbefale den og Dubuy🙂

Hvad med jer, har i nogle bolig ønsker ?

ENGLISH// Here are some home decor inspiration, form the online shop Dubuy find it here. They have many different brands and a lot of pretty things🙂

Skriv et svar

