JULIE SANDLAU

Julie Sandlau jewls
1. Ring  / 2. Øreringe / 3. Halskæde / 4. Armbånd

Jeg ejer endnu ikke nogle af Julie Sandlau‘s smykker, men det ændres snart. Jeg har altid fundet hendes smykker både elegante og rå, hvilket er en kombination jeg eeeeelsker når det gælder mit valg af smykker. Jeg har indenfor de seneste år gået mere og mere op i, hvordan mine smykker ser ud og passer sammen. Som i nok kan se ud fra collagen så er jeg 100% en sort/sølv/oxideret tilhænger, derfor drømmer jeg også om at eje alle smykkerne jeg har vidst jer her! De ville alle passe perfekt til min nuværende samling og rummer alle, kombinationen af råhed og elegance, som jeg synes passer bedst til mig og min stil.

Er der nogen af jer som allerede er den lykkelig ejer af Julie Sandlau smykker – og hvilke smykke(r) ville i vælge, hvis i skulle købe jeres første smykke?

Min tanke er, at jeg vil købe en Julie Sandlau gave til mig fra mig, nu hvor jeg er færdiguddannet – og jeg har længe haft et rigtig godt øje til ringen øverst!

ENGLISH: I have been eyeing Julie Sandlau’s jewellery for a long time, because I love the roughness and elegance it gives any outfit. I might buy my self a present, since I’m done studying!

Skriv et svar

