EZZENCE

Skærmbillede 2014-01-20 kl. 14.49.24

HOLY SHIT (!) var det første jeg tænkte, da jeg klikkede ind på Ezzence. Hvorfor var det lige at jeg ikke havde hørt om den side før? De har seriøst ALT, og jeg mener ALT!! Webshoppen indeholder rigtig mange lækre mærker og man kan hurtig komme til, at fylde sin kurv op med lækkerier. Ezzence har mærker som; Essie, Morocanoil, Kevin Murphy, Dior, Youngblood, Ole Henriksen, Dermalociga og mange mange flere.

Det var virkelig svært at vælge, hvad der skulle være i kurven når jeg trykkede “køb”, for der var virkelig mange lækre ting. Jeg endte med at bestille en shampoo og konditioner fra Moroccanoil. For at kunne bestille, så skal man være logget ind, alt man skal gøre er at skrive sin mail og en kode, så er det gjort.  Selve ekspedition var nem at navigerer rundt i og var hurtig overstået.

To dage efter var klar til afhentning. Talking about a speed delivery..

Har brugt min shampoo og konditioner i en lille uge nu, og jeg er mere end tilfreds. De fungerer godt og gør virkelig noget ved mit hår som jeg ikke har prøvet før, så de bliver helt sikkert købt igen.

ENGLISH: If you haven’t tried Ezzence, you differently should. They have amazing brands and fast delivery, and I can warmly recommend their onlineshop. The Shampoo and Conditioner from Moroccanoil, is so good and worth a try. 

Sponsoreret indlæg 

Skriv et svar

