NYTÅRS KJOLER

Nytårs kjoler

1. Elise Ryan scalloped lace dress, 515 DKK 2. ASOS sequin shift dress, 740 DKK  3. Elise Ryan black zipper dress, 545 DKK   4. Elise Ryan | Elise Ryan Lace Skater Dress with Scallop Back at ASOS 460 DKK 5. ASOS rouched dress, 415 DKK   6. Religion Clothing black embellished dress, 985 DKK

Så har jeg fået adgang til net igen, og tænkte jeg ville svingen forbi bloggen og sige hej🙂 Nytår nærmer sig med hastig skridt og jeg har derfor lavet et indlæg, hvor jeg viser et lille udvalg af de kjoler jeg faldt for på ASOS. En af kjolerne er allerede klikket hjem, kan i måske gætte hvilken? Vi kører mod Danmark igen imorgen kl. 07, glæder mig nu lidt til at komme tilbage på dansk jord, selvom det har været hyggeligt at se familien og at have en rigtig hvid jul🙂

Rigtig god dag ladies!

Skriv et svar

