CHRISTMAS WISHLIST 2013

My Christmas wishlist 2013

Julen nærmer sig med hastig skridt og jeg sidder i bilen på vej mod Norge, hvor jeg skal holde jul med min familie. I og med det er juleaften på tirsdag, tænkte jeg, at dele mine juleønsker med jer.. Jeg synes ofte det er svært at finde på ønsker, men i år har det været overraskende nemt til forandring, og det er jo lækkert. Jule-ønskelisten er for engang skyld lang og med mange forskellige ønsker, hvis jeg selv skal sige det🙂

Det skal dog siges at penge står øverst på listen i og med at jeg skal have ny computer og derfor gerne vil have tilskud til den…

Håber i får en rigtig dejlig fredag og overlever juleracet🙂

2 comments

Skriv et svar

