DREAMING OF A …

alpin

WARM CHRISTMAS…. Nu hvor vinteren kommer tættere og tættere på, så drømmer jeg faktisk om varmen og strande med klart vand og sandstrand🙂 Jeg har derfor klikket rundt på Tiffany Tours, for at pine mig selv med fantastiske rejser som jeg ikke kommer på pt.;) Jeg har altid holdt jul i enten Danmark eller i Norgen, så har altid haft en kold og hvid jul🙂 Kan godt lide julen og dens hygge, men kunne virkelig godt tænke mig at fejre jul i et varm land. Jeg har i mange år drømt om, at komme til Dubai på grund af dens varme, og så skulle det efter sigende også være et land med mange kulturelle oplevelser og ikke mindst shopping😉 Afrika lyder heller ikke tosset, og specielt deres safari, hvor man har mulighed for at se dyrene i virkeligheden og samtidig opleve en kultur, som slet ikke kan sammenlignes med den vi har herhjemme. Sidst men ikke mindst drømmer jeg om Bali, en uge med hvide strande og gennemsigtigt vand sammen med min kæreste ville bestemt ikke være dårligt! Måske vi skulle fejre at vi er færdige med vores bachelor til februar😉 Imorgen tidlig drager jeg mod de norske fjelde som forhåbentlig er snedækket og holder min jul….

Tiffany Tours har rejser til rigtig mange forskellige lande og man kan hurtig drømme sig væk, når man klikker rundt på deres hjemmeside. Nu har jeg fortalt jer min top 3 over drømme rejser, hvor drømmer I om at tage hen sommer eller vinter ?

Rigtig god dag piger🙂

Dette indlæg er sponsoreret!

Skriv et svar

