GUINOT CLEANSER

foto

foto (1)

For en måned siden fik jeg  mulighed for at vælge nogle produkter på Beauty Akademiet, for derefter at prøve dem. Mit valg faldt på en cleanser fra Guinot, da min nuværende næsten var tom. Jeg kendte ikke til Beauty Akademiet i forvejen, men de har virkelig mange produkter og mærker til overkommelige priser. Desuden fungere deres webshop rigtig godt, varen kom rigtig hurtig og var mega fint pakket ind (hvis man ser bort fra min uheldige knivføring, som ødelagte indpakningen).

Jeg har brugt min Guinot cleanser lige siden jeg modtog den og er slet ikke i tvivl om at det bliver den jeg køber igen når den bliver tom. Jeg synes den fungere ligeså godt som min tidligere cleanser fra Biotherm og så  er den halvt så dyr – Win Win!!! Derudover virker det som om, at den holder længere forstået på den måde, at man skal bruge mindre af produktet. Den er mild mod huden hvilket er perfekt da jeg har ret sensitiv hud og så kan den bruges både på ansigtet og øjnene. Den har en fin størrelse så den er nem at pakke ned og den skal helt sikkert med til Norge!

Dette indlæg er sponsoreret.

Skriv et svar

