IRON GIRL

 

Monday outfit
 
Rika long sleeve top, 585 DKK / Jimmy Choo støvler/ Topshop black fake fur coat, 970 DKK / J Brand stretch skinny jeans, 2.810 DKK / Givenchy black tote bag, 5.925 DKK / Acne Studios wool shawl, 770 DKK / H&M band hat, 115 DKK

Så er det mandag igen og ugen er skudt i gang! Min uge står på opgaveskrivning, som i indledning, metode afsnit, afgrænsning og udformning af problemformulering, så jeg kan nå at mødes med min vejleder inden jeg smutter til Norge, for at holde jul med min familie. Håber jeres uge bliver mere spændende og juleagtig end min. Lige nu drømmer jeg om at starte ugen i ovenstående outfit, som både vil holde mig varm, og gøre mig lækker🙂 Er vild med Rikas “Iron Gilr” trøje og specielt den blå, og er ikke blevet mindre afhængig efter at have set Ida i den🙂

Rigtig god mandag girls!

 

 

6 comments

Skriv et svar

