NICE HOME

Nice home
 

Som nogen af jer måske ved, så er jeg flyttet hjem igen grundet mit tidligere forhold endte og at huslejen i min gamle lejlighed var for dyr. Efter snart et halvt år hjemme hos mine forældre er jeg, så småt begyndt at drømme om mit eget sted igen. Jeg klikker ofte rundt på boligsider og ikke mindste sider, hvor jeg kan finde inspiration til indretningNice Home er en side, hvor de har alt hvad en bolig skal indholde. For oven kan i se nogle af mine favoritter fra Nice Home. Har tænkt mig at købe så mange nye møbler som overhovedet muligt, da jeg har ændret min indretnings-stil meget i forhold til min indretningen i den gamle lejlighed. Før havde jeg en meget kedelig indretning (IKEA katalog-agtig), ikke at der er noget galt med det, men kan mærke at mine møbler skal have lidt mere kant end, hvad en masseproduktion kan klare. Synes de flotte træmøbler, som skænken med kurvene, tv-bordet og reolen er meget rustikke og skaber en mere hyggelig og landlig stemning, som er meget mere mig nu. Har haft en sofa i læder, men er fast besluttet på, at min næste sofa skal være i stof og gerne grå, som går til næsten alt. Sidste men ikke mindst er der lampen, som jeg synes er super cool, elsker farven og dens ben som gør den anderledes end hvad jer ellers lige har set.

Håber I fik lidt inspiration, i så fald burde i smutte forbi Nice Home og tjekke deres udvalg ud.

Rigtig god dag piger🙂

Dette indlæg er sponsoreret!

Skriv et svar

