CREPE TEE SHIFT DRESS

foto 2

foto 1

De af jer der følger mig på Instagram ved at jeg var til et lille blogger event i Topshop Odense. De tre bloggere Johanne Kohlmetz, Caroline Evigglad og Katrine Krøjby havde klædt hver deres gine på, og man kunne så  være heldig og vinde et sæt. Derudover var der lidt til ganen samtidig med at alt i Topshop var sat ned med 20 %. Jeg var vild med jakken i kan se foroven, men kom i stedet hjem med en rigtig fin og alsidig kjole. Jeg er ikke i tvivl om at det bliver kjolen jeg hopper i, når jeg er i tvivl om hvad jeg skal have på, også kan den på bruges til Converse og stilletter😉

Topshop dress

Skriv et svar

