FASHION INSPIRATION #4

DSC05544

Source: The Fashionjunkiie & Tumblr

Beklager stilheden på bloggen de sidste par dage, men har desværre haft super travlt og så tog jeg en smut-tur Hamburg igår. Jeg var afsted med min kæreste og vi havde en rigtig hyggelig tur. Fik købt mig et par nye sorte jeans, som det eneste og så var de på udsalg. Hvis I ikke har set Julemarkedet i Hamburg, så kan jeg varmt anbefale det! Det er super hyggeligt og er rundt omkring i hele byen, desuden er deres julelys helt vildt imponerende🙂 Her er lidt efterårs/vinter inspiration, som jeg ville have postet i går..

Rigtig god onsdag  piger🙂

Skriv et svar

