SALE PICKS

Sales

Så er udsalget så små begyndt på diverse  Onlineshops og det er seriøst farligt for mit dankort. Jeg bliver hurtig som et barn i en slikbutik… Jeg klikker mig altid ind på SSENSE, som er en high-end onlineshop, i hvert fald bare for inspiration. Der er i skrivende stund 28 sider med lækkerier, som alle er sat ned. Jeg har endnu ikke lagt noget ned i kurven, men jeg har en mega lang ønskeliste og dele af den får i her. Håber I har haft en dejlig uge og at I får en skøn weekend! Min weekend står på NIK & JAY koncert i aften, og imorgen står den på lækker sushi og vin sammen med to af mine veninder. Hvis du vil have lidt flere snaps af min hverdag, så kan i finde mig på Twitter og Instagram på @camillahoel🙂

Rigtig god fredag skønne læsere🙂

Skriv et svar

