HOME INTERIOR INSPIRATION #1

Source: Tumblr

Jeg håber I har fået en god start på ugen! Jeg synes faktisk at mandag og i dag er fløjet væk indtil videre, så tror det bliver en god uge! Det er på fredag at jeg stopper i praktik, og det er med MEGET blandet følelser, at jeg skal stoppe. Jeg glæder mig lidt, fordi jeg så skal i gang med mit Bachelor projekt, men samtidig har jeg haft det så godt, at jeg ikke har lyst til at stoppe og så kommer jeg til at savne min super seje kollegaer. Det er virkelig det bedste praktiksted EVER! Synes det er et stykke tiden siden, vi sidst har haft lidt bolig inspiration på bloggen. Så det er, hvad jeg har fundet frem.

Rigtig god tirsdag piger!

Skriv et svar

