CHOOPIN JULEØNSKER

Choppin.dk ønsker

Så er den travle uge ved at være slut og for at fejre det, vil jeg lige viser jer lidt flere af mine juleønsker. Denne gang kommer ønskerne ikke fra Magasin men derimod fra en anden super fin onlineshop, Choopin find den her. De har mange forskellige brands, alt fra DAY Birger et mikkelsen, Getuz og Inwear. Så der er helt sikker også noget for dig. Jeg var så heldig, at nogle af de styles jeg havde fundet frem også var sat ned, det gælder blandt andet den lange cardigan fra Style Butler og plelsjakken også fra Style Butler. Har længe ville have et nittebælte og synes dette bælte fra Liebeskind er rigtig fint, da man kan bruge det til både guld, sølv og bronze på grund af nitte farverne. Jeg forventer at købe mine julegaver i starten af december, så jeg med ro i sjælen kan bruge resten af måneden på, at skrive mit bachelor projekt. I forbindelse med at købe gaver til andre, så kommer jeg helt sikkert til at bestille dele af mine juegaver over nettet, og helt sikkert også fra Choopin. Nu vil jeg ikke afslører hvem der skal have hvad, fordi de læser bloggen, men kan varmt anbefale deres onlineshop.🙂

Rigtig god søndag alle sammen, håber i har haft mulighed for at nyde det smukke efterårsvejr !

Dette indlæg er sponsoreret!

Skriv et svar

