LAZZY MONDAY

Lazzy monday

Drømmer om en morgen og formiddag, med hygge på sofaen i lækkert afslapning tøj og med magasiner og dejlig varm tea sammen med kæresten. Virkeligheden er dog at jeg mødte halv otte, og at jeg får en laaanng dag på arbejdet. Sider med en varm instant coffee, som smager dårligt, men som virker. Får generelt en mega travl uge, vi afholder nemlig et kæmpe event på torsdag. Mandag og tirsdag skal de sidste ting gøres klar, og på onsdag tager vi til Fredericia, hvor arrangementet bliver afholdt og sætter det hele op. Desuden er det lige gået op for mig, at der kun 2 uger tilbage af min praktik – synes den der BA kommer skræmmende tæt på efterhånden (!).

Håber I får en rigtig god mandag piger !

2 comments

  1. Jeg kender det alt alt for godt! Jeg synes også mine uger er lidt hektiske for tiden; Jeg er ved at skrive obligatorisk opgave i det ene fag på uni, jeg har netop arrangeret et foredrag på uni og på onsdag begynder forberedelserne til universitetsvalget! Jeg må også nøjes med at drømme om kærestehygge, magasiner og Go’morgen Danmark hele formiddagen! Håber det går godt på torsdag🙂

Skriv et svar

