NEW IN – HAMBURG BEAUTY EDITION

Nu skulle det gerne virke! Har af en eller anden mystisk grund, ikke kunne poste dette indlæg til jer😦

Jeg havde som sagt en fantastisk tur og fik nogle rigtig gode ting med hjem. Hvis du vil se de fashion relateret items jeg fik med over grænsen, så læs her! Vi handler ALTID på det samme Parfumeri som ligger i Gänsemarkt passagen, og de er så søde. Vi får lov til at prøve alt hvad vi kigger på, samtidig med at vi kan få champagne, latte eller vand mens tiden flyver afsted. Min mor og jeg kan snilt få en time til at gå, derfor er vi der som regel uden mænd:) Denne gang fik jeg også nogle gode sager med hjem.

IMG_8769

Manglede en ny parfume, da min Chanello, er ved at være tom. Hapsede Balenciaga’s Florabotanica med hjem, den dufter virkelig godt -lov mig at i dufter til den næste gang i har muligheden for det.

IMG_8774

Udover parfumen, var jeg også low on bryn blyant fra Sisley. Har kun en lille stump tilbage, så manglede virkelig en refill. Synes min bryn bliver meget pænere med blyant end med øjenskygge, så derfor holdte jeg mig til hvad jeg brugte i forvejen. Love it, så hvis I står og skal til at købe noget nyt til brynene, så prøv den af!

IMG_8775

Som med de før nævnte, så var jeg virkelig også low on ansigtscream, så måtte have en ny med hjem. Det er min anden flaske jeg skal i gang med, og jeg synes den fungerer rigtig godt med min hud kombination, som er ret tør og sensitiv. Kan varmt anbefale Kanobo’s Sensai.

IMG_8770

Så til noget jeg langt fra mangler – Chanel neglelak! Faldt over Alchimie 591 og Mysterious 601, dem kommer I helt sikker til at se gentagende gange på mine negle!

I må have en rigtig skøn dag piger🙂

Skriv et svar

