MY FAVOURITE PICKS

Magasin farvourites

1. Biotherm makeupfjerner 185 kr. 2. Storm & Marie Galaxy top 599 kr. 3. Essie neglelak i Sew Psyched 100kr. 4. Designers Remix stribet bluse 900 kr. 5. Malene Birger Bluse 1000 kr. 6. Pilgrim øreringe 185 kr. 7. Gavekort til Magasin på 300 kr. 8. Lassen lysestage 1.599 kr.  9. Royal Copenhagen fad 699 kr. 10. Gestuz Alyssia cardigan 1.200 kr. 11. MAC Mineralize skinfinish 240 kr. 12. Adax taske 1.599 kr.

Det er snart tid til at overveje julegaver til andre og ikke mindst lave lister over, hvad man selv ønsker sig. Jeg kan mærke at jo tættere jeg kommer på julen, jo oftere kigger jeg på forskellige onlineshops for at få gode juleønsker ideer. Det kribler mere og mere i mine fingre, for at klikke de forskellige ønsker hjem. Fik Magasins Julekatalog ind ad døren i weekenden og der var så mange fine ting i, derfor har jeg lavet en collage med nogle af de ting, jeg håber ligger under juletræet den 24. december🙂 Jeg handler ofte i Magasin, da jeg er så heldig at der ligger en i Odense (de er oven i købet i gang med at udvide den), den er min lokale pusher for blandt andet Malene Birger, Designers Remix og Topshop, som ikke har sine egne butikker i Odense. Desuden foretrækker jeg, som nævnt her, at shoppe i forretninger, hvor alt jeg trænger er samlet på et sted. Magasin har seriøst ALT! De har det bedste indenfor indretning, mode og beauty samlet på et sted. Som sagt kan I ovenfor se min current wishlist hos Magasin.

Selv om jeg godt ved hvad jeg ønsker mig, så har jeg endnu ikke købt en julegave, og det kommer heller ikke til at ske før der står december i min kalender! Har I begyndt jeres julegave-race eller venter I også til december?

Rigtig god dag piger🙂

Dette indlæg er sponsoreret.

Skriv et svar

