FASHION INSPIRATION #2

Godmorgen skønne læsere, nogen af jer har måske opdaget af det lovet indlæg om beauty købene fra Hamburg ikke er på bloggen! Beklager virkelig, men har nogle tekniske problemer og kan ikke få mit planlagte indlæg til at udgive sig selv:/ Jeg håber I har haft en fantastisk weekend? For mig har den stået på ren afslapning og så er jeg over lykkelig over at jeg er uden gips, hvilket betyder jeg nu kan bruge hele min garderobe igen🙂 Juhuuuu Planen er at beauty købene kommer på bloggen imorgen i stedet for🙂

I må have en fantastisk mandag!

Skriv et svar

