NEW IN – HAMBURG FASHION EDITION

Hamburg
Zara Ternet bluse, 459 DKK / Zara 2 farvet bluse 299 DKK / H&M Denim  shirt, 220 DKK / 7 For All Mankind slim jeans, 1.130 DKK / Asics Gel-Lyte III Trainers 750 DKK

De af jer der følger mig på instagram (@camillahoel), eller som har læst nogle af de tidligere indlæg, ved at jeg var i Hamburg sidste uge. Ville ønske at jeg aldrig skulle hjem fra Hamburg igen, havde den bedste tur. KNUSELSKER virkelig den by! Som altid kom jeg hjem med nogle poser, og har derfor lavet denne collage for at vise jer nogle af de nye ting jeg fik med hjem. Udover det i ser på collagen, fik jeg også handlet lidt beauty produkter, som kommer i et indlæg for sig selv.  Trængte virkelig til et par gode jeans i en mørkeblå vask, valget faldt på disse skønheder fra 7 for all mankind, da jeg efter at have prøvet alle jeans i Zara, måtte indse at de bare ikke sad lige så godt! Toppene fra Zara har jeg haft et godt øje til længe, den ternet- og to farvede top synes jeg så rigtig fine ud på nettet, og efter at have set dem i real life, kunne jeg ikke leve uden. Nu glæder jeg mig bare til at gipsen skal af (den kommer forhåbentlig af idag!), så jeg kan gå med dem🙂 Det samme gælder cowboyskjorten fra H&M, som har været udsolgt over alt! Jeg var dog så heldig, at finde den på udsalg til intet minde end 50 %, spørg om jeg var lykkelig! Glæder mig til at sætte den sammen med mine nye mørkeblå jeans til vinter og mine læder-nederdel til sommer! De nye kicks var forholdsvis impulsiv, trænger ikke rigtig til et par nye sneakers, men da jeg så dem måtte de bare med, så velkommen til mit første par Asics sko🙂 Sidst men ikke mindst kom den smukke Louis Vuitton Key Pouch med hjem. Den er lavet i Vernis leather og jeg har købt den i farven Amarante, og jeg er såå glad for den. Trængte virkelig til en ny, da min gamle key pouch var ved at falde fra hinanden.

Rigtig god dag skønne læsere🙂

2 comments

Skriv et svar

