MOSS COPENHAGEN

Moss Copenhagen

Jeg er vild med Moss copenhagen og deres enkle stil. Du kan bruge mange af deres styles både til hverdag og til byen. Tøjet er budgetvenligt og i en rigtig fin kvalitet.. What’s not to like🙂 Jeg glæder mig helt vildt til Moss copenhagen åbner dørene til deres flagstore i Odense (Update: Butikken er åbnet, så skynd jer derned!!). For oven kan I se nogle af de styles, jeg har kigget på i et stykke tid, lur mig om der ikke snart er gevinst😉 Er selvfølgelig MEGA forelsket i den stribet bluse, med det gule Eiffeltårn på maven, men den har jo også stribe😉

I må have en skøn dag piger !

4 comments

Skriv et svar

