ON MY MIND

Har ikke kunne få dette billede ud af hoved siden jeg så det første gang. Det har allerede haft sin debut på bloggen (tjek det her!), men synes det skulle have et indlæg for sig selv. Ville ønske jeg kunne hoppe i dette sæt idag – elsker farvekombinationen! Jeg har faktisk printet billedet ud, så jeg kan kigge på det derhjemme, sidst men ikke mindst, så er det også billedet på min låseskærm! obsessed…. njaaa – måske😉

For mit vedkommende står den på arbejde til sent og så pakning, smutter nemlig på min årlige Hamborg tur imorgen tidlig🙂 Glæder mig som et lille barn, knuelsker virkelig den by!!! Hvad skal i bruge aftnen på ?

Rigtig dejlig dag piger!

2 comments

Skriv et svar

