ELEVEN SHADES OF BROWN

Eleven shades of brown
DAY Birger et Mikkelsen top, 1.500 DKK / Mango cardigan, 395 DKK / Hunt No More blazer, 970 DKK / Aaiko pants, 270 DKK / A Wear skirt, 175 DKK / Isabel Marant leather cowboy boots, 3.600 DKK / Steve Madden suede bootie, 830 DKK / Mulberry bag, 12.730 DKK / Forever 21 handbag, 155 DKK / Hermès bracelet, 3.885 DKK / Wet Seal hat, 82 DKK

Sidste farve i triologien er brun, hvis du ikke har set indlæggene om grå og blå, så læs om dem her og her. Brun er ligeså alsidig som de to forgående farver, og derfor også for mig meget let at inkorporere i min garderobe. Jeg kan bedst lide, hvis tøjet ikke er besværligt, det skal være let for mig at kombinere mine dele og på den måde spare tid, og undgå tøjkriser (kan man det). Selv om jeg synes brun er en rigtig god farve til efteråret og vinteren, så er det den farve jeg har mindst af i mit klædeskab. Jeg kunne faktisk godt bruge alle de items jeg har vist i min collage foroven. Specielt er jeg vild med Mulberry tasken og Isabel Marant støvlerne, men de er begge uden for rækkevidde pt. Jeg tror derfor jeg vil fokusere på at anskaffe mig nogle fine toppe, sweaters og jeans og så kombinere det med nogle accessories i brun. På den måde kan jeg billigt få lidt mere brun ind i garderoben. Så kan det være der endelig sniger sig lidt mere brunt ind i mine outfits🙂 Har i meget brunt i jeres garderobe?

I må have en vidunderlig dag ladies, trods det kedelig vejr🙂

Skriv et svar

