NAILPOLISH COLLECTION #1

IMG_8722

Har i skrivende stund 15 stk.

IMG_8752

De blå nuancer fra venstre: Coco Blue, Blue Boy, Bel-Argus & Blue Satin

IMG_8754

De mere almindelige farver fra venstre: Rouge Noir, Vendetta, Vertigo & Black Satin

IMG_8766
De festlige fra venstre Bel-Argus, Péridot, Black Pearl & Taboo

IMG_8762

De sommerlige fra venstre Distraction, Miami Peach, Rose Satin & Mimosa

 IMG_8763

Ud over alle farverne, så bruger jeg også deres over- og underlak

Jeg er 100% en sucker for neglelakker, og tænkte derfor det kunne være sjovt, at lave et indlæg med min neglelak samling. For nogen vil den syne stor , og for andre vil den være lille. Jeg synes selv jeg har mange og har snart brug for en mere holdbar opbevarings løsning , da min samling vokser hele tiden🙂 Min samling af neglelakker betsår af forskellige mærker, men hovedsaglig af Chanel og Essie neglelakker, som sjovt nok også er mine favoritter🙂

Hvilke neglelak mærker foretrækker I ?, og hvis I har en yndlings neglelak, så må I meget gerne skrive en kommentar, det kan jo være det er én “jeg bare må eje”😉

Rigtig god dage skønne læsere.

Skriv et svar

