FITNESS HERE I COME

Fitness here I come
Klik på billedet for at se hvor de forskellige ting er fra!

Nåhh… status er at jeg har brækket 2 knogler i mit håndled og skal have gips på i 6 uger. Derfor siger jeg farvel til håndbold træning i de næste mange uger, og i stedet hallo til styrketræning. I den forbindelse vil jeg vise jer lidt af det fitnesstøj jeg plejer at hoppe i, når jeg giver den gas på løbebåndet, laver styrkeøvelser eller deltager i diverse hold.

For mig er det vigtigste helt sikkert komforten. Hvis jeg ikke føler mig tilpas, så får jeg ikke trænet ordenligt. Jeg vil gerne have at kvaliteten er i top og at tøjet fungere i praksis.  Når jeg køber tøj så skal det ikke nødvendigvis være fra et bestemt mærke (alle elsker vel Nike og Adidas), vigtigst for mig  er at alt jeg skal bruge er tilgængelig i en og samme butik og at jeg ikke skal bruge en krig på at finde det. Stadium (kig forbi Stadium) har nogle super fede butikker som er indrette super inspirerende, (har altid været vild med deres indgang, som ligner en atletikbane) og de har ALLE mærker samlet, både dyre og mere budget venlige.

Ovenfor i collagen ser I nogle af mine trænings must haves. Når jeg træner så har jeg ALTID tights på uanset årstid, det er kun længden der ændrer sig, synes leopard tights’ne så rigtig fine ud, uden at være alt for iøjefaldende. Sportstop siger vel lidt sig selv, men kan godt lide at de har lidt farve, for at pifte ens outfit lidt op, det giver igen lidt “hint of color” uden at det bliver for meget. Uanset hvad jeg træner, om det er på løbebånd, hold- eller styrketræning, så foretrækker jeg tanktop, det synes jeg er mest behageligt og jo mere loose jo bedre for mig🙂 Jakken brugerjeg  hovedsageligt kun om vinteren, den er god at have på mens man venter på de forskellige maskiner bliver fri, så man ikke bliver kold. Det vigtigste for mig, og helt klart også der hvor jeg spendere mest udstyr-vise, er mine sko. Jeg skal have et par gode løbesko, som jeg selvfølgelig også kan bruge uanset hvilken træning jeg skal lave – og så gør det jo heller ikke noget at de er pæne og lidt farvrige😉 Sidst men ikke mindst har jeg altid en stor drikkedunk og hvis jeg husker det mit eget underlag med, det er rart at have sit eget, så slipper man for at vente og undgå unødvendige bakterier🙂

Jeg håber I blev inspireret? Jeg glæder mig i hvert fald til næste gang jeg skal af sted!

Rigtig god dag piger🙂

Dette indlæg er sponsoreret af Stadium – men holdningerne og tankerne bag er mine egne. 

Skriv et svar

