ELEVEN SHADES OF NAVY

Eleven shades of navy
Zara navy blouse, 330 DKK / Uniqlo sweater, 130 DKK / Coat, 1.985 DKK / Jigsaw drape front jacket, 435 DKK / 7 For All Mankind jeans, 3.180 DKK / Navy blue skirt, 115 DKK / KG Kurt Geiger ankle booties, 1.325 DKK / Monsoon pumps, 630 DKK / 3.1 Phillip Lim navy purse, 4.150 DKK / GUESS by Marciano clutch, 1.040 DKK / Chanel nail color, 150 DKK

Så er det tid til at tage fat på den næste farve favorit i min efterårs-garderobe. For et par uger siden lavede jeg et indlæg om grå nuancer, tjek det ud her og nu er tiden kommet til blå. Blå er ligesom grå også en farve som kan bruges til alle årstider og som klæder mange. Forskellen for mig er dog at jo mørkerer det bliver udenfor jo mørkerer nuancer af blå hopper jeg i. Ovenfor ser I nogle af de blå basic items, jeg synes der bør være i en efterårs- og vinter-garderobe, men som langt fra er tilgængelige i min egen, og derfor skal jeg på jagt. Lige nu mangler jeg desperart et par mørkeblå jeans, og en lækker sweater i enten uld og eller chasmere. Derudover kunne det være lækker med et par accessories i en blå nuance for at kunne skifte med mine ellers (næsten) altid sorte tasker/clutches.

Hvad med jer, har I udset jer nogle navy favoritter til denne sæson?

I må have en fantastisk da piger🙂

Skriv et svar

