BROKEN BIRD

 

Her er et ikke særlig mode-rigtigt billede af mig (billedet er taget efter 6 timers ventetid og en hel del morfin) . Jeg var desværre mega uheldig i søndags, hvor jeg med 2 min. tilbage af håndbold kampen valgte at brække mit håndled 2 steder. Well done….mindre kunne ikke gøre det…  Jeg har stadigvæk vildt ondt og har derfor haft en ufrivillig pause på bloggen. Jeg skal ud på OUH idag og have gips på, så det er jeg lidt spændt på og forhåbentlig hjælper det på smerterne🙂 Lover at jeg nok skal begynde at opdatere regelmæssigt igen.

 

Håber i får en dejlig onsdag🙂

2 comments

Skriv et svar

