Q&A

Med lidt inspiration fra Sille, så har jeg besluttet mig for at lavet et indlæg med en masse Q&A’s – håber I synes det er sjovt at læse!

Q&A Collage

Chokolade eller lakrids? Chokolade. Jordbær eller banan? Jordbær. Cola med sukker eller cola uden? Cola uden (Pepsi Max). Hjemme eller ude? Hjemme, jeg er et rigtigt hjemme menneske. Privat fest eller diskotek? Privat fest. Øl eller drinks?Drinks, Jack D og Cola! Sort eller hvid? Det er svært at vælge, da jegnæsten kun har sort og hvidt tøj, men tror jeg vælger sort. Kaffe eller the? Helt sikker kaffe i alle former! Bukser eller kjole? Kan lide begge dele, men helst bukserSneakers eller hæle? Sneakers! De er meget mere praktiske og så giver detmine outfits lidt farve. Jeg går kun med hæle, når jeg skal i byen på diskotek. Dit favorit make up mærke? Jeg har ikke et favorit mærke, bruger ikke så mange penge på det. Hvilken by kunne du godt tænke dig at bo i? Hamburg, jeg knus-elsker Hamburg og skal bo der på et tidspunktDin yndlings blog? theyallhateus, den er så inspirerende, følger også de to bag bloggen på Instagram. Hvilke by bor du i? Odense. Hvor går du i byen? Jeg går faktisk ikke så meget i byen, men når jeg gør, så er det i Odense Går du på café ?Det gør jeg ret tit, ikke nødvendigvis for at spise, men bare for at hygge en times tid med kaffe og en veninde. Hvilken årstid kan du bedst lide? Efterår og sommer.  Langærmer eller korteærmer? Åh, den var svær,men langærmer til efterår/vinter og korteærmer til forår og sommer. I guess. Striber eller tern? De af jer som har fulgt bloggen længe, ved at jeg lever og ånder for striber! Klip klapper eller sandaler? For det meste hoppe jeg i et par klipklapper (Havaianas), skal det være fint, så bliver det sandaler, men kun når det er nødvendigt. Tørklæder eller hatte? Har begge dele, men bruger helt sikkert mine tørklæder mere end mine hatte. Ørestikker eller hængeøreringe? Helt sikkert ørestikker, har aldrig kunne vende mig til de store øreringe og nogle gange meeeeget  tunge hængeøreringe. Zara eller Mango? Alle dage Zara. Ja eller nej til tatoveringer? Ja, tak – har selv 5 stk. og der kommer helt sikkert flere. Instagram eller facebook? Helst sikkert Instagram, bruger den som en inspirationskilde.

 

Jeg synes det kunne være sjovt hvis du/I som læser indlægget, selv laver en udgave! Det er altid sjovt at læse, hvad andre vælger🙂

Er på vej til konference med mit arbejde og skal være der til torsdag, så hvis der bliver lidt stille på bloggen torsdag, så ved i hvorfor🙂

Rigtig god dag piger

Skriv et svar

