ISABEL MARANT FOR H&M

Isabel Marant for H&M1 Collage

Source: Huffington post

Vi kommer tættere og tættere på dagen, hvor samarbejdet med Isabel Marant og H&M bliver lanceret. Derfor er der nu kommet billeder på nettet af dele af den længeventede kollektion. Umiddelbart synes jeg den ser rigtig fin ud, hvilket gør at jeg glæder mig endnu mere end jeg hidtil har gjort. Billeder ovenfor er indbegrebet af de styles, jeg havde håbet på Isabel ville lave til H&M.

Hvad synes I om kollektionen ? Kommer I til at stå i kø sammen med mig, den 14 november ?🙂

Rigtig god dag piger

Skriv et svar

