C&A TILBAGE I DANMARK

Unavngivet

I onsdags i sidste uge var jeg sammen med tre andre bloggere inviteret til et pre-opening event hos C&A, hvor vi fik mulighed for at tjekke deres ny varer ud, inden butikken åbnede officielt d. 19 september i Kolding Storcenter. Vi blev taget rigtig godt imod med sandwich og et mindre oplæg om C&A og deres syn på mode.  Den Hollandske kæde har før været i Danmark og har nu, efter mange, år besluttet sig for at vende tilbage til dansk jord. Det var super fedt at høre om C&A, for der var rigtig mange ting jeg ikke havde kendskab til, som f.eks. at store dele af deres tøj bliver lavet af organiske materialer. Ud over mad og drikke, fik vi alle lov til at plukke nogle favoritter og tage dem med hjem, og jeg er virkelig glad for de 5 ting jeg fik med hjem.

Synes C&A havde nogle rigtig fine og ting og specielt deres Basic items var geniale. Blandt andet kunne man få en sweater i 100 % cashmere til bare 549 kr. er helt sikkert værd at skrive sig bag øret, og jeg fik da også en flot grå med hjem til min efterårs-garderobe. Desuden havde de rigtig mange fine ting, som jeg har taget nogle billeder af og som du kan se nedenfor.

foto 1Denne fine grå sweater, som kan bruges til et mere casual outfit med enten jeans eller læderbukser kostede kun 149 kr. 

foto 2

Den blå tank top, havde en twisted t-ryg og kostede kun 79 kr. Jeg vil bruge den til både hverdag eller byen.

 

foto 3

Denne fine grå sweater, kan bruges med skjorte inden under og kostede 199 kr. 

foto (1)

Den fine gennemsigte top, kunne være fin med en sort top under, kostede 199 kr.

Billeder af de lækre items jeg fik med hjem kommer snart🙂

Rigtig god tirsdag til jer alle

Dette indlæg er sponsoreret af C&A.                                                                                                                                                   

Skriv et svar

