ELEVEN SHADES OF GREY

Grey autum
Uniqlo sweater, 165 DKK / Topshop coat, 860 DKK / IRO jacket, 2.080 DKK / H&M jeans, 175 DKK / Madewell skirt, 540 DKK / Cole Haan flat, 1.090 DKK / Christian Louboutin round toe platform pump, 4.650 DKK / Prada double zip handbag, 10.985 DKK / Monki clutch, 150 DKK / Just Acces ring, 165 DKK / Mulberry stationery, 330 DKK

Collagen passer meget godt med det vejr vi har idag i Odense, men det er nu ikke derfor jeg har valgt at lave denne collage. Efterår er for mig lig med nogle bestemte farver i min garderobe. Efterår = grå, blå og brune nuancer – så hvorfor ikke lave en collage med hver farve (!)

Grå er jo en basic farve og så kan den bruges uanset sæson. H&M’s jeans er trods deres pris i en rigtig god kvalitet,og derfor er de allerede at finde i min garderobe. Cardiganen/jakken fra IRO er virkelig flot, men dyr, jeg har heldigvis en der minder om den, og den kommer I helt sikkert til at se gentagende gange på bloggen. Mangler dog både en taske og et par sko i en grå nuance, og der er Monki’s clutch til sølle 150 kr. et rigtig godt bud på en taske/clutch! På sko fronten, må jeg nok erkende at begge par sko i collagen er ønsker og ikke realistiske køb, men derfor mangler jeg stadigvæk et par grå sko/stilletter i min garderobe asap !

Håber I kunne bruge mine grå tanker🙂

2 comments

Skriv et svar

