WHO’S THAT GIRL

Opdateret for nylig3

I kan måske genkende hende fra mit tidligere indlæg, find det her, og lige siden har jeg elsket hendes stil og attitude. Hun er naturlig smuk og har en lækker pariser stil, men en god portion effertless chic – a la Isabel Marant og Emmanuel Alt. Jeg har stalket hende lige siden jeg så hende første gang, for at finde ud af hvem hun er. Nu er mysteriet løst, Caroline De Maigret er uden tvivl min største inspiration lige nu!

Håber I får en dejlig fredag alle sammen

Skriv et svar

