PETIT COIFFURE ODENSE

1

2

3

4

Som jeg skrev i et tidligere indlæg, læs her, så skulle jeg til frisøren i torsdags. Jeg har siddet i den samme stol de sidste 3 år og er altid mega glad og tilfreds når jeg forlader frisørstolen. Anne Sophie som ejer salonen er en utrolig dygtig frisør og Make Up artist. Hun har formået at skabe en hyggelig salon, hvor hun tilbyder professionelle behandlinger i rolige omgivelser. Hun kan hjælpe med almindelige klipninger, Hair Extension og Make Up.  Så hvis du bor i Odense og ikke ved, hvor du skal klippes næste gang så vil jeg helt sikkert anbefale dig at lægge vejen forbi Petit Coiffure. Billeder af før og efter får i meget snart!

Petit CoiffureAbsalonsgade 25, 5000 Odense, 65 68 35 60

Rigtig god dag piger

Skriv et svar

