MY FALL WARDROBE 2013

FALL / WINTER must haves
Long sweatshirt, 895 DKK / H&M longsleeve shirt, 135 DKK / Long sweatshirt, 1.345 DKK / Zara navy blouse, 340 DKK / Zara top, 570 DKK / Designers Remix Sign Erin soft leather jogger, 2.595 DKK / J Brand high waisted jeans, 1.260 DKK / Mango pointed-toe boots, 795 DKK / Isabel Marant shoes, 3.205 DKK / Silver bangle, 450 DKK

Så blev det også min tur til at beskrive min ønske efterårs garderobe. Jeg synes det er spændende at læse, hvad andre har af tanker og overvejelser når bladene begynder at falde mod jorden og lag på lag outfits kommer mere og mere frem. Som tidligere, læs her, nævnt så elsker jeg at klæde mig på i lækre bløde strikke, fine silke skjorter og rå læder bukser. På collagen ovenfor kan i set et udsnit at mine favorit items til efteråret, hvor nogle er mere realistiske end andre.

1. Et par lækre ankelstøvler kan bruges både på arbejde og til mere festlige omstændigheder, og bør være at finde i bunden af alles garderobe.

2. Man kan ALDRIG få for mange stribede toppe, så derfor vil jeg opgradere min graderobe med en i et lidt tykkere materiale, som kan bruges til de kolde efterårsdage.
3. Sorte eller mørke blå jeans er et must til vinter mine yndlings er fra J Brand, men da de koster en bundegård køber jeg ofte dem fra H&M, som er et rigtig godt alternativ.
4. Lækker bluse i en bordeaux-røde farve som skal holde mig varm i de koldere tider vi går i møde.
5. I år vil jeg udvide med et par løse læderbukser, da jeg allerede har et par lædertights. Eftersom jeg knuselsker mine boyfreind jeans, tænker jeg at de må være et perfekt supplement til min garderobe.
6. Lækre neglelakker som man aldrig kan få for mange af, og fordi de pifter ens ofte mørke outfits op.
7. Lækker varm jakke der kan bruges som overgangs jakke og som “cardigan” til vinter. Elsker den fluffy materiale perfekt til kolde tider og så har jeg intet der tilnærmelsesvis minder om den i forvejen.
8. Et meget urealistisk ønske, men intet mindre min ultimative taskedrøm pt. Chanel Boy er i min verden den perfekte taske. Ligedel rå og klassisk lige mig i nøddeskal.
9. En lækker skjorte, som både kan bruges til nederdele og bukser, og hvor den marineblå farve sammen med den bordeaux-røde skal gøre min sorte garderobe mere farvrig.
10. Det perfekte par sneakers med hæl. Jeg haft et godt øje til skønhederne fra Isabel Marant – de er flotte og mega behaglige og så kan de bruges langt ind i efteråret.
11. Et fint sølvarmbånd til at pynte de mørke outfits til vinter. At der er et dødningehoved gør det bare lidt mere råt.
12. Grå strik, til at lysene garderoben, og så grå jeg bare rigtig meget i strik om vinteren.
Håber I synes om min collage og i kan finde lidt inspiration i den.
Rigtig god dag

3 comments

  1. Jeg er vild med den slags lister og bliver altid enormt inspireret og samtidig motiveret til at skabe den perfekte efterårsgarderobe🙂
    Min plan er dog allerede lagt, og da jeg ikke helt har kunne holde mig til den, er der ikke plads til flere items på listen – Ville ellers gerne eje læderbukser, IM sko og den bordeaux FWSS strik🙂

Skriv et svar

