DAGENS INSPIRATION (BLACK & WHITE)

Unavngivet

 Source: Lacooletchic,

Dagens inspiration er hende her!

Hun er causal, men stadigvæk stilet! Elsker, hvordan hun kan få læderbukser og en hvid t-shirt til at se sexet og elegant ud. Ved desværre ikke hvem hun er, så hvis nogen er jer søde læsere kan fortælle mig hendes navn, så må meget gerne smide mig en kommentar🙂 Ville ønske jeg kunne hoppe i noget der minder om looket til højre idag. I stedet for er jeg hoppe i sorte jeans med huller, hvid t-shirt og grøn læderjakke med min højt elskede sort/hvide lave converse. En no brainer,  I know, men nogen gang er det bare lækkert ikke at bruge så meget energi, når har travlt om morgen.

Rigtig god tirsdag alle sammen ♥

2 comments

Skriv et svar

