HAIR INSPIRATION

20130719-105915.jpg

20130830-124610.jpg

EMBRACE MESSY HAIR

20130830-124559.jpg

Source: iliveforlivingmydreams.tumblr & theyallhateus

Om en uge skal jeg forbi min frisør og gøres efterårs klar og jeg er lidt i tvivl om hvad der skal ske. Som I måske ved så har jeg lige nu ekstremt langt hår og ombre effekt. Det har jeg haft i rigtig lang tid og mit hår begynder at blive træt af alle de afblegning jeg har udsat det for. Derfor overvejer jeg kraftigt at kaste mig ud i en lidt kortere frisurer (og dermed klippe alt mit ødelagte ombre-hår af) og så nøjes med en grund farve i håret. Jeg beholder stadigvæk mit mørke hår, men længden af min nye frisurer er jeg stadigvæk i tvivl om. Ovenfor kan i se hvad der inspirer mig for tiden, men hvad det ende med, får I at se på torsdag🙂

Skriv et svar

