CARHARTT EVENT

NEW IN
Håber I alle sammen har haft en skøn weekend! Det er lang tid siden jeg bare har kunne slappe af og virkelig nyde min weekend, men det er altså det den har stået på – REN afslapning, det var virkelig lækkert og tiltrængt🙂 Som I kan se på collagen er der kommet lidt nyt ind i mit klædeskab.  Jeg var til et lille uhøjtidelig Carhartt event fredag aften, (hvor der også var open by night i Odense), hos favorit butikken Dr. Adams. Her var der 20% på alt fra Carhartt, samt hjemmelavede burgere og special øl i gårdhaven.  Jeg kom hjem med to nye ting – Huen er en gammel kending, men af en eller anden grund er den forsvundet, hvilket formentlig er sket under flytningen, så der måtte en ny til, inden vinteren kom. Skjorten synes jeg var vildt fed, det er en herremodel, så derfor også lidt oversize og loose i modellen. Den kan bruges både til skinny jeans og til mere loose boyfreind jeans og da jeg ikke ejer en hvid skjorte, så fik den også lov til at komme med hjem.
Håber I får en god start på ugen – Rigtig god mandag

Skriv et svar

