HELLO SEPTEMBER

large

Så er august slut og vi siger hello september… Selvom jeg godt kan lide sommer og sol, så elsker jeg efteråret og specielt den garderobe, som årstiden kalder på.  Jeg må indrømme, at siden starten af august har jeg kigget på fine strikke, lækkert læder og varme jakker. Jeg elsker bare de kombinationer man kan lave med efterårets garderobe, nok mest fordi mit sommertøj hovedsaglig består af cowboyshorts og tanktops, ikke særlig inspirerende eller opfindsom.

Håber I nyder det sidste af jeres søndag

Skriv et svar

