DECOR

*

Interesting

Dinin Room | Alvhem Brokerage and Interior

.

Hall

Alvhem Mäkleri och Interiör | För oss är det en livsstil att hitta hem.

Pinterest / Alvhem

Glæder mig til jeg skal indrette mit næste hjem – så vil jeg helt sikkert bruge billederne som inspiration. Elsker kontrasten mellem de sorte tunge møbler, de rå muresten, gamle møbler med patina og de hvide og bløde møbler som giver den der “hygge og hjemlige” fornemmelse. Lige nu bor jeg hjemme ved min forældre, da jeg står og er næsten færdig med uddannelse, og ikke rigtig ved hvad jeg skal efterfølgende. Jeg drømmer om at mit næste hjem besidder lækre lyse trægulve, har en lille brændeovn i stuen og har højt til loftet.

Håber i får en dejlig dag, og har mulighed for at nyde den sidste dag med sommer🙂

4 comments

  1. Det er virkelig nogle lækre inspirations billeder du har fundet frem. Jeg ville bestemt ikke have noget imod, hvis billederne kom fra min lejlighed🙂
    Hvor er det fedt at du er kommet igang igen – tak for skøn blogging🙂

Skriv et svar

