CHANELOOO

20130827-090428.jpg

Her ser du mit seneste køb, samt indholdet af den sidste Chanel pose, som jeg lagde ind på Instagram. Jeg havde fødselsdag imens jeg var på sommerferie og mente at jeg havde fortjent en overordenlig lækker gave. Derfor faldt valget på disse skønheder. Jeg har allerede et par i helt sort som er i kviltet læder, men de her ballerinaer passer perfekt til varme sommerdage og brune ben – Kan ikke vente med at få dem på…

Idag står den på arbejde i praktikken som jeg iøvrigt elsker, jobbet er mega fedt og kollegaerne er fantastiske. Jeg er på Fonden, hver dag og arbejder som sagt med markedføring og blogging, så jeg kunne ikke være mere excited! Efter arbejde skal jeg nyde dele af det Odense Film Festival kan byde på,  sammen min Mand. Til sidst slutter jeg dagen af med håndbold træning. Så der er stille og rolig knald på – som altid🙂

Håber I får en dejlig tirsdag ♥

Instagram

@camillahoel

Skriv et svar

