ISABEL MARANT FOR H&M

Isabel Marant Pour H&MIsabel Marant Pour H&M

Som I jo nok alle ved nu, så er Isabel Marant den næste designer i rækken, som har sagt ja tak til at lave en kollektion for H&M. Jeg var offline da nyheden kom frem, men synes stadigvæk jeg vil dele den med jer. Jeg er ÜBER excited, fordi Isabel Marant er en af mine favorit designere. Desuden er jeg sikker på, at hun laver en kollektion med masser af brugbare styles, som kan burges både til hverdag og fester.

Det sidste billede er et, som Isabel Marant selv har lagt op, og er en smagsprøve på hvad kollektionen bringer – jeg synes bestemt at billedet tegner godt for kollektionen, hvad synes I ?

Husk at sæt kryds i kalenderen d. 14 november 2013, der kommer kollektionen i butikkerne :)

Rigtig god fredag ladies

Skriv et svar

