COLOR ME UP NOW

Jew' me up
1. C. Wonder leather bracelet 2. Marc by Marc Jacobs charm bracelet  3. DANNIJO crystal jewelry
4. Tom Binns turquoise earrings 5. With Love from CA gold jewelry 6. DANNIJO earrings 7.  Zara neackless 8. Zara rhinestone earpeice jewelry 9. Marc by Marc Jacobs friendship bracelet
 
 
 
 
 
 
 
Inden sommeren forsvinder helt, tænkte jeg at I skulle have en sjov og farvrig smykke collage. Jeg er egentlig mest til sølv, men kan godt lide at pifte mit armcandy eller mit outfit op med et eller to mere farvrige smykker. Ovenfor ser i nogle af de smykker jeg godt gad have om mit håndled, hals og i mine ører. Hvad med jer, er I til farvrige smykker, eller holder I jer mere til guld, sølv ??
 
God onsdag ladies🙂

 
 

Skriv et svar

