MONDAY I’M IN LOVE

Monday i'm in love

Pull&Bear print shirt, IRO tweed jacket, Warehouse super skinny jeans, Valentino flat shoes, Longchamp handbag, Ray-Ban aviator sunglasse

Perfekt outfit til en mandag, hvor arbejdsugen starter igen. Jeg er mest til enkelt og bekvemt arbejdstøj, hvor mine sko, taske eller smykker pifter outfittet op🙂

Idag starter jeg i praktik, som et led i min uddannelse. Jeg skal arbejde for Fonden for Entreprenørskab i Odense, hvor jeg skal hjælp med marketing og PR. Glæder mig rigtig meget til at prøve kræfter med nye udfordringer og nye kollegaer.

Vi snakkes🙂

xoxo

2 comments

Skriv et svar

