LONG TIME NO SEE

thisisnotareality | Oh, no. it's not

Overskriften siger nok lidt sig selv – Jeg har været væk fra bloggen i over et år… Tiden er fløjet afsted, mens mit liv har taget mange nye og spændende drejninger sidste indlæg. Ved snart ikke, hvor jeg skal begynde, der er sket så meget. Jeg har haft travlt med arbejde, startet i skole igen, været single, påbegyndt et nyt forhold, startet til håndbold og er flyttet – bliver næsten helt forpustet selv, bare ved at skrive det ned🙂

Har helt sikkert haft brug for pausen fra bloggen, men nu kribler det også i fingrene for at komme igang igen. Som sagt er der sket en masse i den tid jeg har været væk, og derfor vil  jeg også løbende ændre lidt i bloggen, hvad angår layout, indhold og hvad jeg ellers måtte finde på.

Håber I har det godt og har lyst til at følge med trods den lange pause..

God tirsdag🙂

 

Skriv et svar

