/ SHOP & COOK /

Som mange af jer nok ved så laver MAC Cosmetics løbende sjove og farverige kollektioner. Den nyeste kollektion er opdelt i to, nemlig SHOP & COOK . Jeg besluttede mig for at kigge forbi min lokale MAC-pusher, for at prøve de nye produkter af. Jeg må indrømme at selvom farverne var ret skræmmende, så var de fleste at produkterne rigtig fine på, og lige til at arbejde med.

Jeg købte 4 produkter med hjem, hvor den ene bare var en almindelig lipglass🙂

.Tenderton, Lip balm - Tread Gently

Eye shadow x 4 - Shop & Drop

Lustre Lipstick - Dish it up

Lipglass - Oyster Girl

Som i kan se, så har jeg købt lidt forskelligt🙂 Øjenskyggerne er rigtig flotte og meget nemme at påføre. Desuden brugte jeg min læbestift sidst jeg var i byen, hvor jeg fik rigtig mange komplimenter (ikke tosset)..

Til de af jer der ikke har opdaget det endnu, så er det endelig muligt for os danskere at handele MAC online, hvor du både kan købe de almindelige produkter, samt de forskellige kollektioner, lige her.

One comment

Skriv et svar

