/ YELLOW /

Har helt glemt at viser jer min neon gule blazer fra H&M. Jeg var så heldig at finde den på nettet inden den blev fuldstændig udsolgt, da den som så mange andre ting ikke kom i butikkerne i Odense… Det er altså lidt irriterende, at de altid springer os over når der kommer nye kollektions samarbejder eller bare nye fede styles in general !!

Jeg har ikke brugt den endnu, men regner med at den kommer på næste gang muligheden byder sig🙂 Hvad synes I ? – er der for meget påskekylling over det !?

HAPPY ONSDAG

5 comments

  1. Neeeeej, den er SÅ fin, jeg har selv købt den og elsker den allerede🙂 så håber du blir lige så glad for din som jeg er for min🙂
    Den kan peppe et hvert outfit op🙂

    Jannie

Skriv et svar

