/ ALEXUS HJÆLP /

Har længe været forelsket i disse lækre platform ankel boots fra Topshop – men nu er de selvfølgelig umulige at opstøve.. De var i butikkerne sidste efterår tror jeg, og kostede ca. 1.300 kr. Vil rigtig gerne have dem i min sko samling, og vil derfor bede jer dejlige læsere om, at holde øjne og øre åbne.

Jeg skal bruge dem i en 40-41, så hvis i kender nogen som kender nogen der bare har dem stående i skabet, så sig endelig til🙂

Ligger forresten syg, mens jeg hygger med svigerfamilien i sommerhus på Langeland, men håber at min forkølelse snart forsvinder…

Ha en fantastisk lørdag ♥

Skriv et svar

