/ OM GOODIEBOX /

Efter det sidste indlæg kom jeg i tanke om, at jeg jo ikke ved hvor mange af jer, der allerede kender til GOODIEBOX, så derfor vil jeg lige kort forklare konceptet, det kunne jo være det var noget for jer  :)

BOXEN

Man betaler 119 kr. hver måned, og så får man en lækker GOODIEBOX sendt hjem til sin hoveddør. GOODIBOXEN indeholder 4-5 lækre produkter i specialstørrelser, som er indenfor Make-up, hudpleje, hårpele og dufte. Det er er en rigtig nem og anderledes måde at lære nye produkter at kende, samtidig med at du har mulighed for at eksperimentere med produkter du allerede kender til. Jeg har flere gange haft et godt øje til et produkt,  men ikke købt det fordi jeg ikke vidste om det passede til mig. Nu har man muligheden for at prøve det hjemme under hyggelige og rolige omstændigheder. Gå ind på GOODIBOXEN her, og ser hvilke mærker der med i samarbejdet og se, hvordan du bliver medlem!

Jeg modtog min første GOODIEBOX tirsdag d. 21 februar. I forhold til levering fungerede det rigtig godt. Det var for mit vedkommende GLS, der leverede boxen, og da hverken min kæreste eller jeg var hjemme, lagde de en seddel i min postkasse om, at jeg kunne hente den i Bilkas servicecenter, senere samme dag. Det synes jeg var en rigtig god ordning, så behøvede jeg nemlig ikke at vente i spænding til næste dag, hvor posthuset åbner🙂

Jeg blev positiv overraske da jeg så boxens indhold. Jeg synes at produkternes størrelser var overraskende store, og så var alle produkterne brugbare, og kategorier som jeg selv havde overvejet at udskifte.

På billedet for oven kan du se indholdet i denne måneds box.

Jeg synes helt bestemt at de 119 kr. er givet rigtig godt ud. I denne box fik man en full size Essie neglelak som har en værdi på 99 kr. desuden fik du to rigtig store produkter (Maxfactors, 2000 Calorie Mascara og The Body Shops, Body Butter) – det er helt sikkert værd at prøve🙂

Ha’ en fantastisk fredag lækkerbiskener

 

2 comments

Skriv et svar

