/ GOODIEBOX # 1 – FEBRUAR /

Modtog min første GOODIEBOX for en lille uges tid siden, og tænkte at jeg ville dele mit indholdet med jer samt mine favoritter fra denne måned. Jeg nåede at tage den fine lilla sløjfe som omfavnede boxen, inden jeg kom i tanke om at jeg ville vise jer min GOODIEBOX. Synes de har fået sammensat en rigtig lækker box fyldt med nye og spændende produkter.

Denne måneds favorit er helt sikkert Maxfactors nye 2000 Calorie mascara, den formår at gøre ens vipper fyldige, mens den gør vipperne lange og flotte. Konsistensen på mascaren gør at du har mulighed for at ligge flere lag på dine vipper, uden at de ser tunge og klumpede ud ( hvilket er et kæmpe plus for mig !! ).

Desuden vil jeg anbefale The body Shops Body Butter. Jeg har brugt den én gang, men med stor tilfredshed. Min Body Butter, havde en duft som mindede mig om sommer og søde blomster, hvilket er en god duft i min verden. Jeg har brugt den efter et langt varmt bad, hvor jeg brugte den på mine ben, og dagen efter kunne jeg tydeligt mærke, at mine ben var blevet blødere og at duften stadigvæk var til stede.

Jeg handler normalt ikke i The Body Shop, så derfor synes jeg det var super fedt at få lov til at prøve et af deres produkter, og skal helt sikkert ned og have en ny, når prøven fra GOODIEBOXEN er tom..

Sidst men ikke mindst, så går man jo aldrig fejl af en Essie neglelak, jeg har den på neglene nu, og er rigtig glad for den også – men hvem ville ikke være det !?

Skriv et svar

