/ MALENE BIRGER SS12 /

For dem af jer som har fulgt bloggen over en længere periode, er det ikke nogen hemmelighed at Malene Birger er en af mine favorit designere, og at jeg altid forelsker mig i hele kollektionen… Hendes SS12 kollektion er kommet i butikkerne landet over, og her er der heller ikke nogen undtagelser – I’M IN LOVE !!!  :)

Er der nogle af jer, der har nogle favoritter ?

Kollektionen er fyldt med lækre mønstre, elegante snit og fine detalje – som er det jeg synes hun gør så godt.  Nedenfor kan I se et udsnit af mine favoritter, og som jeg forhåbentlig kan få fingrene i i løbet af foråret og sommeren🙂

Malene Birger SS12

.

By Malene Birger cream dress
1.899 DKK – musthaves.dk

By Malene Birger silk dress
£299 – farfetch.com

By Malene Birger beige £169 – cureuk

Har I nogle favoritter ??

Rigtig god lørdag aften🙂

One comment

Skriv et svar

